Více o splátkách ESSOX
Financování spotřebního zboží zajišťujeme pro zákazníky formou podnikatelského úvěru od společnosti ESSOX s.r.o. a je určen výhradně pro OSVČ a právnické osoby.
Celý proces vyřízení žádosti o úvěr je přitom velmi rychlý a nekomplikovaný.
Výhody úvěru:
- Jednoduchost a rychlost uzavření úvěrové smlouvy přímo přes internet.
- Velká variabilita úvěrových produktů, jejich popis najdete níže nebo přímo u zboží v online kalkulačce splátek ESSOX.
- Ihned po zakoupení zboží se klient stává jeho majitelem.
- Možnost sjednání pojištění schopnosti splácet.
- Financovaná hodnota zboží nebo celého nákupu od 3 000,- Kč do 1 000 000,- Kč nebo dle omezení splátkového produktu.
- Postup při nákupu na splátky v 5 krocích
- Vybrané zboží vložte do košíku. Můžete najednou nakoupit i více výrobků - nezapomeňte na potřebné příslušenství ke kupovanému zboží atd.
- V košíku zkontrolujte objednávku, přejděte na způsob platby a zvolte možnost nákupu na splátky ESSOX. Formu dopravy vyberte dle nabízených možností a dokončete objednávku.
- V dalším kroku budete vyzváni k přesměrování na webovou aplikaci společnosti ESSOX s.r.o. (obvykle kliknutím na odkaz nebo logo ESSOXu), kde vyplníte požadované informace v žádosti o úvěr. Nakonec žádost odešlete ke zpracování.
- Po odeslání žádosti obdržíte e-mailové potvrzení o přijetí žádosti. Výsledek posouzení obdržíte e-mailem většinou do 15 minut od odeslání žádosti. V krajních případech se může posouzení protáhnout do následujícího pracovního dne. (Dbejte proto zvýšené pozornosti při zadání svého e-mailu.)
- E-mail s výsledkem posouzení žádosti obsahuje odkaz na stažení úvěrové smlouvy a další instrukce k vyřízení.
V případě potřeby cokoli administrativně dořešit se s vámi spojí pracovník našeho internetového obchodu či společnosti ESSOX a požádají o součinnost.
- Kdo může o úvěr žádat:
- Fyzická osoba podnikatel OSVČ - musí podnikat minimálně 3 měsíce
- Právnická osoba (s.r.o., a.s., v.o.s, …..) – musí podnikat minimálně 1 rok, žádost může sepsat pouze statutární zástupce dle způsobu jednání uvedeném v OR a smlouvu podepsat, dle způsobu jednání uvedeném v OR
- Potřebné doklady pro vyřízení úvěru
- platný Občanský průkaz
- druhý doklad totožnosti: cestovní pas, řidičský průkaz, zbrojní průkaz, rodný list, průkazku zdravotní pojišťovny
U úvěru nad 150 000,- Kč potřebujete navíc:
- OSVČ: kopie živnostenského listu, kopie posledního daňového přiznání včetně všech příloh a dokladu o podání daňového přiznání
- Právnické osoby: Kopie výpisu z OR (postačuje z www.justice.cz )kopie posledního daňového přiznání včetně všech příloh a dokladu o podání daňového přiznání
- Nabídka splátkových produktů
Vzorové výpočty lze provádět pomocí kalkulačky splátek umístěné na našem webu vždy u daného zboží.
Společnost Moldavčuk Michal vykonává zprostředkovatelskou činnost pro ESSOX s.r.o., poskytovatele finančních služeb.
Společnost ESSOX, dceřiná společnost Komerční banky, působí na trhu spotřebního financování již více než 20 let a patří mezi přední poskytovatele nebankovních služeb v České republice.www.essox.cz
V případě dotazů k některému ze splátkových produktů nás kontaktujte.
Přejeme Vám příjemné nakupování na splátky.
SMS podpis novinka:
Platba zboží na e-shopu úvěrem od ESSOXu
· Zákazník vloží nakupované zboží do košíku
· Způsob úhrady objednávky zvolí pomocí splátek ESSOX
· Dokončí objednávku na e-shopu
· Je přesměrován na on-line žádost o úvěr na stránky ESSOX
· Vyplní žádost o úvěr a tu odešle
· Dojde ke schválení žádosti o úvěr
· Zákazník si zvolí způsob podpisu smlouvy (online SMS nebo vlastnoruční podpis papírové smlouvy)
· Dojde ke kontrole smlouvy a proplacení financování
· Prodejce odesílá zboží zákazníkovi
Porovnání postupu při uzavření smlouvy podepsaném SMS podpisem a podepsané vlastnoručním podpisem tištěné smlouvy
Smlouva se SMS podpisem
1. Nákup zboží na e-shopu
2. Sepsání online žádosti
3. Schválení žádosti
4. Nahrání dokladů a online podpis smlouvy (SMS)
5. Kontrola smlouvy a proplacení financování
6. Odeslání zboží zákazníkovi
Papírová smlouva s vlastnoručním podpisem
1. Nákup zboží na e-shopu
2. Sepsání online žádosti
3. Schválení žádosti
4. Kurýr kontaktuje klienta a domlouvá si s ním schůzku, při které dochází k podpisu smlouvy
5. Kurýr doručuje podepsanou smluvní dokumentaci do ESSOXu
6. Kontrola smlouvy a proplacení financování
7. Odeslání zboží zákazníkovi
Výhody SMS podpisu
· Zákazník si vše vyřídí z pohodlí domova
· Podepsaní smlouvy pomocí SMS je zcela ZDARMA
· Zákazník nemusí nic tisknout
· Jednoduché vyřízení
· Úspora času, rychlost vyřízení v rámci hodin
· Šetrnější k životnímu prostředí
· Žádné zbytečné zatěžování administrativou prodejce